Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı edinmek yürekin en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının tafsilatlı meşruhatını süflida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en turfa ve en hayırlı bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu ulaşım noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak yürekin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı temeları hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine ilişkilar ve yöntem özetler evet da iş özetleri karşı veri yürekerebilir. E-postalarınızın elden silinmek adına açılmasını ve okunmasını tedarik etmek yürekin valör takdim etmek eleştiri örutubet taşır. Kişiye özel yürekerik ve nazarıitibar çekici teklifler katılımı tasarruf etmek konusunda çok mesleke yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir istikrar oluşturmak zorundasınız. Video pazarlama Video en güçlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Düğün ve sondaj yürekin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video sayesinde veriyor. Video pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C yürekerik pazarlama stratejilerinin senelerdir ibik taşı konumunda. Video pay etmek, yürekğinizi henüz okkalı insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü cephe sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment teşvik edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nazarıitibar çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal medya, belirli bir maksat kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Feysbuk hala dünyanın en kocaman toplumsal medya platformudur. Twitter B2B azrailları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile bandajlantı oluşturmak yürekin harika bir konum. Her toplumsal medya platformu farklı yürekerik türlerine iye olsa da tümü berenarı video/levha odaklıdır. Bu nedenle yürekerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden elbette tevzi etmek istediğinizi her zaman göz önünde bulundurun ve buna nazaran organize kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği yürekin, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayırlı şekilde sebeplenmek yürekin dijital pazarlama taktiklerini geceli gündüzlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz okkalı hareketli kullanıcıevet iye. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde güdük düşünce, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Lakin toplumsal medyada evetğu kabilinden mesajlar güdük ve öz olursa patetik hale hasılat. Pazarlama ekipleri, ancak tekst yürekaziz güdük düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif yürekerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece nazarıitibar çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, yürekğiniz maksat kitlenizin ammaç ve nazarıitibar vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme yürekin valör sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, çav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital posta kartları kabilinden yürekerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm yürekeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, kontrol neticelerinda henüz yüksek sıralarda ve henüz kesif görülür, yürekğinize yoğunluk peşışı sağlamlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sadıkdır. Web yürekğinizde hayırlı meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz okkalı sözcükten oluşan ifadeler) almak SEO’nuzu henüz hayırlı hale getirir, yoğunluk ve devirtürme konusunda henüz yüksek payanlar sağlamlar. Faik itibarlı üçüncü cephe sayfalardan uzvi ilişkilar fethetmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir ilişkiya gelen her tıklama yürekin ödeme kuruluşlır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin yürekerik dürüstışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), kocaman tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve bandajlantı göstermesi yürekin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk ulaşım noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çtuzakışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nicelikını (henüz okkalı tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.