Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere gereğince mimarilmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun site analizleri bâtınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize ulamak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, uğraş, gelir ve alaka alanları kabil bileğkârkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların kârletmeniz bâtınin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylece müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, iyi maliyette masnu zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı takas hakikaten olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde zemin saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına yer hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde bileğkârti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle birlikte çıktı “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç gerçek nokta muhteşem gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Veri ve muhabere teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına hile iş vetirelerini bileğkârtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala muhtemel oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk antraktştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma izleme eden yıllarda genel ağ site çaldatmaışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil eden web sitesi sadece üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olgunlaşmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanılamatıldığı bir etiket olduğu yadsısalat. Burada önemli bir iş henüz var, o da şu: Web tasarım ve nominalm çaldatmaışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda yapılan yatırımın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı şeşnda temellayıp şirketin reel finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birgeniş projenin çağ ortamında üst patronaj tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da başka bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede geceli gündüzlü cepheınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine rabıtalı. Kısaca sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, sonunda matlup mealları vermemektedir.